Меню сайту
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Дії адміністрації ліцеюДії адміністрації закладу загальної середньої освіти у разі отримання повідомлення про жорстоке поводження з дитиною У разі звернення дитини, її батьків (осіб, які їх замінюють) або працівника закладу загальної середньої освіти до представника адміністрації ліцею щодо жорстокого поводження з нею, директор зобов’язаний: - якщо звернення (повідомлення) усне, оформити це повідомлення письмово, зазначивши, від кого та коли (дата, час) воно отримано; - звернення має бути оформлене належним чином, відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» (має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання; - письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати; - необхідно терміново (протягом однієї доби) передати цей документ до органів Національної поліції України та службі у справах дітей про випадки булінгу (цькування) в закладі освіти. - органи Національної поліції України, Служба у справах дітей має належним чином зареєструвати це повідомлення відповідно до вимог законодавства України. Чого не слід робити Жодних умов не треба замовчувати виявлені факти жорстокого поводження з дитиною або реальної загрози вчинення насильства над нею. По-перше, нехтування проблемою призводить до погіршення ситуації та може вилитися в набагато гірші наслідки. По-друге, заклад загальної середньої освіти несе відповідальність за дотримання норм законодавства щодо захисту прав дитини, а тому директор ліцею може притягнути педагогічних працівників у зв’язку з порушенням правових норм освітнього процесу до дисциплінарної відповідальності. Також не слід намагатися самотужки вирішити проблему. Це може призвести до порушення законодавства та може бути небезпечним. Далі справа є компетенцією установ, організацій і посадових осіб, до яких було передано звернення чи повідомлення. Законодавством передбачено інформування заявника (особи, яка здійснила повідомлення або звернення), а також у самому зверненні може бути зазначено, що заявник бажає бути поінформованим про подальший перебіг справи, бути присутнім під час розгляду звернення).
|
Пошук
Календар
Архів записів
|