Четвер, 2019-08-22, 2:48 AM
Ви увійшли як Гість | Група "Гости" | RSS
Меню сайту
Національна дитяча
”Національна
Національна гаряча
”Національна
Нац. поліція
”Національна
Форма входу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Дії адміністрації ліцею

Дії адміністрації закладу загальної середньої освіти у разі

отримання повідомлення про жорстоке поводження з дитиною

У разі звернення дитини, її батьків (осіб, які їх замінюють) або працівника  закладу загальної середньої освіти до представника адміністрації ліцею щодо жорстокого поводження з нею, директор зобов’язаний:

- якщо звернення (повідомлення) усне, оформити це повідомлення письмово, зазначивши, від кого та коли (дата, час) воно отримано;

- звернення має бути оформлене належним чином, відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» (має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання;

- письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати;

- необхідно терміново (протягом однієї доби) передати цей документ до органів Національної поліції України та службі у справах дітей про випадки булінгу (цькування) в закладі освіти.

- органи Національної поліції України, Служба у справах дітей має належним чином зареєструвати це повідомлення відповідно до вимог законодавства України.

Чого не слід робити

Жодних умов не треба замовчувати виявлені факти жорстокого поводження з дитиною або реальної загрози вчинення насильства над нею.

По-перше, нехтування проблемою призводить до погіршення ситуації та може вилитися в набагато гірші наслідки.

По-друге,  заклад загальної середньої освіти несе відповідальність за дотримання норм законодавства щодо захисту прав дитини, а тому директор ліцею може притягнути педагогічних працівників у зв’язку з порушенням правових норм освітнього процесу до дисциплінарної відповідальності.

Також не слід намагатися самотужки вирішити проблему. Це може призвести до порушення законодавства та може бути небезпечним. Далі справа є компетенцією установ, організацій і посадових осіб, до яких було передано звернення чи повідомлення. Законодавством передбачено інформування заявника (особи, яка здійснила повідомлення або звернення), а також у самому зверненні може бути зазначено, що заявник бажає бути поінформованим про подальший перебіг справи, бути присутнім під час розгляду звернення).

 

Порядок реагування на доведені випадки булінгу в Нововодолазькому ліцеї №1 Нововодолазької селищної ради Харківської області

Пошук
Календар
«  Серпень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Архів записів