№ 3/п
|
Зміст роботи
|
Вид роботи
|
Цільова аудиторія
|
Примітка
|
|
Психодіагностична
|
|
|
|
-
|
Визначення рівня тривожності за методикою Філіпса
|
Психодіагностична робота
|
5-А, 5-Б
|
|
-
|
Анкетування учнівської молоді щодо їх ставлення до проблем поширення наркоманії, токсикоманії, алкоголізму, СНІДу (за річним планом)
|
Психодіагностична робота
|
учні 9-11 класів
|
|
-
|
Анкетування учнів з питань насильства (7-9 класи)
|
Психодіагностична робота
|
Учні 7-9 класи
|
|
-
|
Визначення обізнаності учнів 9 – 11-х класів з проблеми торгівлі людьми (анкета «Торгівля людьми»)
|
Психодіагностична робота
|
Учні 9-11 класів
|
|
|
Психологічна просвіта
|
|
|
|
-
|
Година спілкування «Вибір професії або задача з багатьма невідомими»
|
Психологічна просвіта
|
9 клас
|
|
-
|
Година спілкування «Що означає бути вихованим»
|
Психологічна просвіта
|
Учні 2-Б
|
|
-
|
Година спілкування «Як організувати підготовку до ЗНО»
|
Психологічна просвіта
|
Учні 11 клас
|
|
-
|
Година спілкування «Секрети спілкування»
|
Психологічна просвіта
|
Учні 2-А класу
|
|
-
|
Година спілкування «Урок чемності»
|
Психологічна просвіта
|
Учні 4-А класу
|
|
-
|
Групова справа «Людина починається з добра»
|
Психологічна просвіта
|
Учні 3-Б
|
|
-
|
Тренінг «Тільки здається, що торгівля людьми – це міф»
|
Психологічна просвіта
|
Учні 11 класу
|
|
-
|
Відкриття Акції «16 днів проти насильства» у рамках кампанії «Стоп насильству» у навчальному закладі
|
Психологічна просвіта
|
Учні 1-11 класів
|
|
-
|
Година спілкування «Протидія різним форм насильства»
|
Психологічна просвіта
|
5-А
5-Б
|
|
-
|
Тренінг «Захист дітей від насильства та жорстокого поводження»
|
Психологічна просвіта
|
8-Б клас
|
|
-
|
Година спілкування з елементами тренінгу «Мій улюблений світ – без насильства»
|
Психологічна просвіта
|
Учні 8-А
|
|
-
|
Тренінг «Тільки здається, що торгівля людьми – це міф»
|
Психологічна просвіта
|
Учні 11 класу
|
|
-
|
Відкриття Акції «16 днів проти насильства» у рамках кампанії «Стоп насильству» у навчальному закладі
|
Психологічна просвіта
|
Учні 1-11 класів
|
|
-
|
Розвивальне заняття «Подорож з бджілкою»
|
Психологічна просвіта
|
Майбутні першокласники
|
|
|
Корекційно-відновлювальна робота
|
|
|
|
-
|
Індивідуальна робота з учнями девіантної поведінки
|
|
Учні ліцею
|
|
|
Консультаційна робота
|
|
|
|
-
|
Консультування батьків майбутніх першокласників
|
Консультаційна робота
|
Батьки
|
|
-
|
Консультування вчителів
|
Консультаційна робота
|
Вчителі
|
|
-
|
Консультування учнів з різноманітних проблем
|
Консультаційна робота
|
Учні
|
|
-
|
Консультування батьків
|
Консультаційна робота
|
Батьки
|
|
|
Організаційно-методична робота
|
|
|
|
-
|
Складання плану роботи
|
Організаційно-методична робота
|
|
|
-
|
Консультації у методиста РМК
|
|
Марюхна Н.М.
|
|
-
|
Підготовка до виступів на батьківських зборах, годинах спілкування
|
Організаційно-методична робота
|
Кабінет психолога
|
|
-
|
Підготовка до проведення факультативних занять, тренінгів
|
Організаційно-методична робота
|
Кабінет психолога
|
|
-
|
Робота в бібліотеці, самопідготовка
|
Організаційно-методична робота
|
бібліотека
|
|