Четвер, 2020-02-27, 1:54 PM
Ви увійшли як Гість | Група "Гости" | RSS
Меню сайту
Національна дитяча
”Національна
Національна гаряча
”Національна
Нац. поліція
”Національна
Форма входу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Загальний

Рекомендації щодо проведення державної підсумкової атестації учнів
Рекомендації щодо проведення державної підсумкової атестації учнів
Напередодні державної підсумкової атестації з певного предме¬та слід підготувати навчальний кабінет, у якому вона відбуватиметь¬ся. Зокрема його потрібно ретельно провітрити. Також слід перевіри¬ти, чи є у цьому навчальному кабінеті годинник і чи він справний.
Крім того, учителю-«предметнику» доцільно:
• ознайомитися зі зразками варіантів завдань державної під¬сумкової атестації;
• повторити інструкцію щодо особливостей проведення дер¬жавної підсумкової атестації з певного предмета.
Державна підсумкова атестація розпочинається о 9.00. Інший час початку проведення має бути погоджений з відповідним орга¬ном управління освітою.
Перш ніж розпочинати державну підсумкову атестацію, вчителю-«предметнику» необхідно вирішити організаційні питання. Зокрема йому слід встановити, чи усі учні присутні на державній підсумковій атестації; з'ясувати причини відсутності тих учнів, які не з'явилися на атестацію, та внести відповідні записи до протоколу.
Зверніть увагу! Учні 9-х та 11-х класів, які хворіли під час про¬ведення державної підсумкової атестації, зобов'язані надати ме¬дичну довідку, на підставі якої їм надаватиметься право пройти атестацію в інші терміни.
Вирішивши організаційні питання, учитель-«предметник» має представити голову та членів атестаціиної комісії, а також провести короткий інструктаж, зокрема:
• нагадати, як заповнювати бланки відповідей та проштам¬повані аркуші;
• роз'яснити, у якому порядку виконувати завдання атеста¬ціиної роботи;
• вказати, скільки часу відведено на виконання атестаціиної роботи (тривалість виконання атестаціиної роботи слід за¬писати на дошці};
• нагадати, де і коли можна ознайомитися з результатами державної підсумкової атестації;
• повідомити вимоги поведінки учнів під час державної під¬сумкової атестації .
Потім учитель-«предметник» має роздати бланки відповідей, заздалегідь проштамповані аркуші, на яких учні даватимуть розши¬рену відповідь, та варіанти завдань.
Лише після цього вчитель-«предметник» може офіційно оголо¬сити час початку та закінчення державної підсумкової атестації.

Дії вчителя під час підготовки
до державної підсумкової атестації
учнів та її проведення
До проведення державної підсумкової атестації вчителю слід:
Вивчати з учнями програмовий матеріал навчального предмета система¬тично протягом навчального року, однак стежити за тим, щоб навчання у випускних класах не перетворювалося виключно на підготовку до дер¬жавної підсумкової атестації.
Протягом квітня актуалізувати вже засвоєний програмовий матеріал на¬вчального предмета.
Ознайомити учнів зі збірником завдань з навчального предмета.
Поінформувати учнів про організаційні моменти проведення державної підсумкової атестації.
Повідомити учням дату, час та місце проведення консультації.
Починати консультацію з повторення того програмового матеріалу, який учні засвоїли найгірше.
Для проведення консультації підготувати, крім теоретичних матеріалів, практичні завдання.
Напередодні державної підсумкової атестації повідомити учням час і місце її проведення; підготувати робочі місця та навчальний кабінет; прибрати з робочого столу зайве, зручно для себе розмістити навчальні посібники, зошити, папір, ручки, олівці тощо.
У день проведення державної підсумкової атестації вчителю необхідно:
Отримати матеріали для проведення державної підсумкової атестації.
За 40 хв. до початку проведення державної підсумкової атестації бути при¬сутнім у навчальному кабінеті.
Перевірити готовність навчального кабінету до державної підсумкової атестації.
Перевірити наявність допоміжних матеріалів у навчальному кабінеті; якщо такі матеріали наявні, то усунути їх.
+ Підготувати місце для особистих речей учнів та членів атестаційної комісії.
• За 15 хв. до початку державної підсумкової атестації запросити учнів до на¬вчального кабінету.
« Перевірити наявність учнів, зачитавши список класу з протоколу; відміти¬ти відсутніх учнів.

Під час організаційної частини державної підсумкової атестації вчитель має:
Провести вступну бесіду та інструктаж (2-3 хв.}; при цьому потрібно «ло¬вити» погляди учнів, щоб підтримати і підбадьорити їх.
Роздати бланки з варіантами атестаційних завдань та проштамповані аркуші.
Запропонувати учням перевірити якість друку бланків; при виявлені вад на бланку слід звернутися до голови комісії. Проставити номери варіантів у протокол.
Записати на дошці час початку і закінчення виконання завдань державної підсумкової атестації.
Під час державної підсумкової атестації вчителю необхідно:
Намагатися підтримувати учнів поглядом, усмішкою.
Контролювати дотримання процедури проведення державної підсумкової атестації.
При порушенні учнем процедури проведення державної підсумкової атес¬тації звернутися до голови державної атестаційної комісії.
Перерахувати роботи після того, як усі учні закінчили виконувати атестаційні завдання.
По закінченні державної підсумкової атестації голова та члени державної атестаційної комісії мають:
Приступати до перевірки робіт учнів лише після відпочинку.
Перевірити атестаційні роботи учнів.
Виставити бали на бланках відповідей та у протоколі.
Під балами на бланках відповідей поставити свої підписи.
Звірити бали, виставлені на бланках відповідей (проштампованих аркушах),із балами, виставленими у протоколі.
Після державної підсумкової атестації вчителю слід:
Обговорити з учнями проблеми, які виникли у них під час складання дер¬жавної підсумкової атестації.
Якщо державну підсумкову атестацію проведено в усній формі, то аналі¬зувати проблеми, які виникли в учнів під час виконання атестаційних за¬вдань, слід, не називаючи жодного прізвища.
Надати поради учням щодо підготовки до державної підсумкової атестації з інших навчальних предметів.
Повідомити керівника загальноосвітнього навчального закладу про пробле¬ми, які виникли в учнів під час проведення державної підсумкової атестації.
Категорія: Загальний | Додав: Водолага (2012-04-11)
Переглядів: 1228 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук